Zwroty i reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie jak najszybsze skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 662 601 101, +48 506 556 791.
Reklamacja
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt który chcesz zareklamować w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy, w zależności od podjętej przez sklep decyzji.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Na każdy sprzęt elektroniczny udzielamy gwarancji na 6 miesięcy od daty zakupu. Warunkiem uznania gwarancji jest dowód zakupu oraz co istotne, oryginalne opakowanie produktu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@new7smoke.pl lub telefonicznie: +48 662 601 101, +48 506 556 791. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie jest to produkt, który zamawiałeś - wystarczy, że się z nami skontaktujesz, a na pewno rozwiążemy ten problem. Do 14 dni, od daty otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić nienaruszony produkt. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania -każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij do nas zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu faktura w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta wciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@new7smoke.pl lub telefonicznie: +48 662 601 101, +48 506 556 791. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.